Sunday, April 20, 2014

Testimoni Omega Guard

(Omega Guard)

Alhamdulillah akhirnya bertukar tangan juga SET TAMBAH BERAT BADAN SHAKLEE kepada tuan yang baru.

Masa saya sampai kerumahnya, beliau tengah menyuapkan makan pada anak tersayang. Sambil tengok beliau menyuapkan makan pada anaknya sempat lagi saya menilik si ibu punya badan.

Rasa macam terkejut pun ada... WOW!!!! nampak macam kurus je, macam berkesan je. Lastly, dengan tak sabarnya saya bertanya macam kurus je tengok kak??? Dia pun menjawab," yup semua orang perasan dan semua orang tegur yang saya kurus sekarang ni ". Memang berkesankan, saya pun senyum berpuas hati dengar feedback positive daripadanya.

Berat sebelum ni 53kg selepas bersalin dan sekarang 50kg. Sebenarnya customer saya ni dah cuba Omega Guard sebelum ni untuk kempiskan perut. Sekarang ingin mencuba SET TAMBAH BERAT BADAN untuk suaminya pula.

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright (c) 2010 SueShuhada. Design by WpThemesExpert
Blogger Template by New Blogger Templates.