Tuesday, April 8, 2014

Energizing Soy Protien ( ESP)



Energizing Soy Protien ( ESP)ini diktiraf seluruh dunia dengan mempunyai kajian klinikal yang sangat ektensif dan komprehensif serta memiliki kualiti protin yang tinggi yang pernah dihasilkan. Kacang soya yang digunakan oleh Shaklee hanya mengandungi " non-GMO " ( non-Genetically, Modified Organism ) yang mana diproses pada kadar suhu yang rendah.Tambahan pula, setiap 850g ( Satu tin Energizing Soy Protien ) dihasilkan daripada 30kg kacang soya dan memberikan sumber tenaga segera dan boleh bertahan lama. 

Energizing Soy Protien ( ESP) dari shaklee ini merupakan satu-satunya produk didalam pasaran yang menjamin penyediaan 9 asid amino yang penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh manusia.Ia turut diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral. Sangat sesuai untuk semua peringkat umur, tua dan muda. Manakala, kandungan Indeks Glisemik ( G.I ) yang rendah iaitu 39, menjadikan ia sangat sesuai untuk pengidap kencing manis.


Satu hidangan Energizing Soy Protien ( ESP) ini bersamaan dengan 2 kali ganda daging, 4 kali ganda telur, 12 kali ganda susu rendah lemak, tiada kolestrol, tiada asid urik dan sangat mudah di serap oleh tubuh manusia.

Manfaat Energizing Soy Protien ( ESP)








0 comments:

Post a Comment

 

Copyright (c) 2010 SueShuhada. Design by WpThemesExpert
Blogger Template by New Blogger Templates.