Saturday, April 26, 2014

Assalamualaikum w.b.t

Kadang-kadang buntu berfikir cara untuk menambahkan pendapatan yang lebih selain gaji daripada kerja hakiki yang tidak seberapa. Tapi aku tetap bersyukur dengan rezeki yang ALLAH telah bagi kepadaku.


" ZON SELESA " yang membuatkan diriku bersikap sambil lewa terhadap perjuangan ku sekarang. Aku kena dan mesti keluar daripada ZON SELESA yang tidak selamat dan tiada kepastian status kedudukannya. 


Target yang sebenarnya adalah ingin menjadi WAHM ( Work At Home Mom) dan inginkan suami tercinta sentiasa berada disisi apabila diperlukan. Sesungguhnya perit setiap kali suami tiada disisi apabila pergi Menjemput Rezeki yang halal.

Biarpun dikala ini aku dan suami tidak lagi mempunyai cahaya mata, tapi sebagai persediaan dimasa akan datang tidak lagi kami memikirkan cara untuk mendapatkan pendapatan walau hanya berkerja dari rumah.

Sesungguhnya permudahkanlah segala urusan aku dalam bisnes Shaklee ini. Kawan-kawan doakan lah aku berjaya Dunia Akhirat agar aku berjaya mengubah 360 darjah kehidupan ku ini serta aku dan suami dapat membantu orang yang betul-betul memerlukan pertolongan.

Sesungguhnya Doa kalian adalah pembakar semangat untuk aku berjaya dan terus berjaya ke jalan yang ALLAH redhai. Doa kalian ku perlukan sebagai pendorong untuk ku terus maju kehadapan .

Pekerjaan sekarang tidak menjanji apa-apa kebahagian pada masa akan datang. Jom kawan-kawan kita keluar daripada ZON SELESA yang akhirnya memakan diri sendiri.

Ingin menjana pendapatan sampingan atau pendapatan tetap hanya dari rumah.

Berminat untuk berada dalam group yang hebat bersama pula master yang tidak kurang hebatnya membuatkan diri berasa sangat bertuah..

Dapatkan Bimbingan Secara Percuma
&
Peluang Perniagaan dengan SHAKLEE
Pm/Wassup/Wechat :017-9307246(Sue).

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright (c) 2010 SueShuhada. Design by WpThemesExpert
Blogger Template by New Blogger Templates.