Wednesday, April 16, 2014

Harimau Sudah Mengaum...Auuum


Assalamualaikum w.b.t...

Alhamdulillah, syukur padaMu Ya ALLAH telah memberikan kami rezeki yang lebih disamping boleh berzakat setiap bulan walaupun hanya sekadar yang mampu. Terima kasih tidak terhingga diatas pemberian nikmat yang sementara ini. 

Kalau dulu hanya berzakat pada bulan puasa tapi sekarang alhamdulillah dapat menunaikan RUKUN ISLAM yang ketiga setiap bulan. InshaALLAH. Mula terjebak dengan shaklee ini hanya untuk makan diri sendiri saja, tidak mendaftar sebagai ahli pun masa mencuba kali pertama dulu. Selepas keguguran tahun lalu semakin berani untuk mencuba produk ni. Lastly, buat pemilihan yang bijak lalu mendaftar menjadi pengedar yang sah. 

Bila bercerita semula macam mana boleh terjebak dengan dunia BISNES MLM ni masa tu mesti teringat kembali perasaan ragu-ragu dan tidak yakin kepada diri sendiri. Saya mula medaftar menjadi ahli pada Januari 2014 dan masih lagi Distributor.  

Saya bersyukur kerana dipertemukan dengan Group yang sangat hebat. Di tambah lagi Master group ini yang tidak kurang juga hebatnya dalam bisnes shaklee ini. Ada yang menjadi Master hanya dalam tempoh 8 bulan membuatkan saya terinspirasi dengan kejayaanya.

1) Networking ( Luaskan Rangkaian Anda) + BONUS

Saya masih lagi bergerak secara solo dan tidak mempunyai downline. Pada firstly BONUS, saya dapat menjana income sebanyak RM 80+ dengan point terkumpul sebanyak 347. Walaupun sedikit tapi saya tetap bersyukur dan sangat gembira kerana mendapat sambutan yang baik daripada rakan-rakan yang mencuba suplemen shaklee ini.

Pada second BONUS, saya memang target untuk mendapatkan lebih daripada yang saya dapat pada bulan sebelum ni. Walaupun hanya berbeza sedikit saja pada bulan lepas saya tetap bersyukur atas pemberian yang dikurniakan kepada saya. BONUS yang dikecapi RM85+ dengan point yang terkumpul sebanyak 368.

Alhamdulillah tidak terhingga apabila Closing bulan MAC dengan point sebanyak 628 dan income sebanyak RM200+ lebih baik pada bulan-bulan sebelumnya. InshaALLAH pengeluaran zakat juga akan bertambah daripada sebelumnya. Saya sesungguhnya memang teruja setiap kali dapat BONUS kerana dapat membantu orang yang lebih memerlukan. Kalau dulu sangat berkira tetapi alhamdulillah kini tidak lagi. InshaALLAH.

Niat saya disini bukan untuk menunjuk-nunjuk tetapi ingin berkongsi apa yang saya dapat dan anda juga boleh dapat jika anda serius untuk melakukanya. Perbetulkan niat anda jika sebelum ini berniaga hanya untuk mendapatkan Habuan Wang Ringgit yang tidak pernah merasa cukup kepada Bersyukur dengan apa yang diperolehi dengan ikhlas niat untuk mebantu menyelesaikan masalah orang lain.

2) RANK AS DISTRIBUTOR 





Ingin menjana pendapatan sampingan atau pendapatan tetap hanya dari rumah.
Berminat untuk berada dalam group yang hebat bersama pula master yang tidak kurang hebatnya membuatkan diri berasa sangat bertuah.. 


Dapatkan Bimbingan Secara Percuma
&
Peluang Perniagaan dengan SHAKLEE 







0 comments:

Post a Comment

 

Copyright (c) 2010 SueShuhada. Design by WpThemesExpert
Blogger Template by New Blogger Templates.