Saturday, May 3, 2014

Syukur Pada Mu YA ALLAH

Bila coaching dengan orang yang hebat, kita juga rasa tempias kehebatan orang itu.
Bila coaching dengan orang lemah gemalai, kita juga merasa tempias lemah gemalainya.. ( Erti kata yang lebih tepat syok sendiri ss )... hihihi...

Ada perbezaankan dua perkara diatas walaupun tujuan yang sama.

Bissmillahirahmanirahim....

Alhamdulillah pagi tadi selesai coaching bersama Master Ira at Kerteh bermula jam 9.00 pagi - 1.00 tengahari.

Terima kasih ku ucapkan kepada beliau kerana sudi berkongsi tip-tip menarik yang sememangnya tidak pernah terfikir dek akal ku sebelum ini. Tip yang sangat berguna kepada ku untuk terus berjuang di landasan yang betul dalam dunia Bisnes Shaklee.

Segala tunjuk ajar daripada beliau akan ku praktikan dalam kehidupan seharian ku mulai hari ini. Aku mahu keluar darpada zon keselesaan. Walaupun hanya 4 jam coaching dengan Master Ira banyak tip yang beliau dapat sampaikan. Sungguh teruja walaupun sesekali meremang " Bulu Roma " mendengar setiap patah yang diucapkan. 

Sungguh bersemangat memberi tip-tip kepada kami semua yang baru mula hendak bertatih dalam dunia shaklee. Walaupun berpangkat Master dalam Bisnes Shaklee tetapi tetap merendah diri. itu yang membuatkan saya sungguh teruja. Tidak lokek untuk memberi senyuman walaupun dalam kepenatan.

Jika anda yang lain juga ingin merasakan apa yang telah saya rasa dan membernarkan apa yang rasa adalah betul, tunggu apa lagi jangan buangkan masa anda hanya untuk berfikir. Kenapa???? 

Apa yang akan fikirkan tidak akan sampai ke lubuk hati anda dan hanya membuang masa anda kerana anda masih belum lagi menjadi ahli keluarga kami. Jika anda ingin menjadi salah seorang daripada ahli keluarga kami anda hanya perlu mengeluarkan modal hanya RM65.00 atau RM650.00 sahaja.

Jika anda sudah menjadi salah seorang ahli daripada keluarga kami, inshaALLAH anda akan dapat rasakan apa yang saya rasa. Masa itu anda akan menyesal betapa lewatnya untuk menjadi salah seorang keluarga kami walaupun sebelum ini anda telah dengar desas desus keluarga kami yang telah berjaya.

Terima kasih kepada semua yang telah memberikan tunjuk ajar, terutama Mama Rose Ros yang telah banyak memberi semangat walaupun sesekali DOWN. Bersama Group Maria Firdaus yang sangat hebat hanya orang tertentu sahaja dipilih dan tidak lupa juga Group Inspirasi yang banyak memberi nasihat dan segala tunjuk ajar kepadaku.

Shaklee ALL THE BEST, Bukan Kaya Berjaya Dunia Akhirat Sorang-Sorang tapi dikongsi bersama-sama. 



0 comments:

Post a Comment

 

Copyright (c) 2010 SueShuhada. Design by WpThemesExpert
Blogger Template by New Blogger Templates.