Sunday, May 25, 2014

Testimoni Energizing Soy Protien

Testimoni 3in1
--------------

Sebelum ni saya dah post Testimoni ni pada Page Vitamin Shop atau FB saya pasal customer saya yang mengambil Energizing Soy Protien (ESP) ni. Tapi tidaklah secara detail kan.

Sebenarnya Customer(merangkap sahabat ketika zaman sekolah menengah) saya hanya terjebak secara tidak langsung dengan minuman ESP Shaklee. Sebelumnya, ESP ni adalah kawan kepada sahabat saya yang membelinya ingin mencuba untuk menurunkan berat badan. Tup-tup kawannya tidak boleh minum ESP walaupun dah mencuba.

Selepas kawan kepada sahabat saya tidak boleh minum ESP, DIA telah menjual kepadanya. Alhamdulillah pertama kali sahabat saya mencuba DIA boleh meminumnya dan terus minum sehingga sekarang.

2 in 1 Jikalau sebelum ini DIA mencuba Energizing Soy Protien untuk masalah parut-parut kecil yang dialaminya dapat kelihatan beransur pudar dan dalam masa yang sama masalah berat badan juga memainkan peranan penting apabila DIA telah berjaya menurunkan dari 85kg sehingga 82kg tanpa dirancang olehnya. Memang best bila dengar masalah customer berjaya diatasi.
3 in 1 Berita gembira daripada sahabat saya, mula-mula DIA mesej tanya apa lagi kelebihan ESP selain daripada turunkan berat badan dan hilangkan parut. Saya pun share gambar ni.


Erm patutla, sebenarnya saya dah hamil setelah lewat period 9 hari. Saya minta ye confirmkan betul ke, dah cek dengan pregnant test DIA bagitahu naik 2 line. Alhamdulillah masa tu suka yang teramat, penantian dalam tempoh 2 tahun akhirnya membuahkan hasil untuk dapatkan zuriat yang kedua.

Syukur padaMu Ya ALLAH, sesungguhnya rezeki itu datang daripada ALLAH kita hanya mampu berikhtiar dan berusaha untuk mendapatkan yang terbaik.Tahniah kepada sahabatku dan suami, semoga kandungan semuanya selamat sehingga melahirkanya. Amin....

Berminat untuk mencuba ESP,
Dapatkan Khidmat Cara Pengambilan secara Percuma
017-9307246 ( Wassup / Wechat )

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright (c) 2010 SueShuhada. Design by WpThemesExpert
Blogger Template by New Blogger Templates.