Tuesday, May 6, 2014

Excited

Assalamualaikum w.b.t

Tak sabar rasanya nak tunggu order Shaklee minggu lepas sampai, dah excited sangat-sangat nak guna Carotomax Shaklee untuk masalah penglihatan, Basic H untuk kegunaan harian di rumah dan Vitamin C Chewable untuk adik bongsu tersayang.


Saya ni rabun jauh dan silau, power baru 100 je. Kalau boleh lepas ni dah tak nak pakai cermin mata yang agak merimaskan saya... hihihihi

Vitamin C Chewable untuk adik saya, kesian hari-hari duk tanya saya bila nak belikan dia vitamin. Sebelum ni saya dah pernah belikan kepada dia untuk menambahkan selera makan, tambah pula makan sekali dengan abang-abang memang tak kan sampai la sebulan.


Ada satu hari tu sampai siap nak bagi duit kepada saya, tak percaya yang saya bagitahu dia Vitamin tu dah habis kat branch. Hihihi, budak-budak kalau dah suka makan vitamin macam tu la tambah pula vitamin tu rasa masam-masam lagi la dia suka. Bagi kanak-kanak atau dewasa yang tidak boleh menelan tablet boleh la mencuba Vitamin C Chewable untuk kemam.


Basic H ni saya baru nak cuba untuk kegunaan harian basuh pinggan, basic H tidak mengandungi toksik dan selamat digunakan. Untuk mencuci sayuran pun boleh, tu yang nak cuba betul atau tidak yang pasti kita kena mencuba sendiri baru tahu kebenaran. hihihi...

Sapa-sapa yang ingin mencuba produk shaklee meh wassup saya :  017-9307246
Dapatkan bimbingan cara makan suplemen tambahan shaklee secara percuma.
Dan bagi yang mahu menjana pendapatan pun boleh wassup saya...
InshaALLAH saya akan membantu sebaik mungkin.

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright (c) 2010 SueShuhada. Design by WpThemesExpert
Blogger Template by New Blogger Templates.